Do Urzędu Regulacji Energetyki można zwrócić się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu lub rozpatrzenie skargi dotyczących działania przedsiębiorstw energetycznych.
Forma przekazywania korespondencji:
Pisma w wersji papierowej należy kierować na adres właściwego miejscowo Oddziału Terenowego URE, zgodnie z adresem punktu poboru, a w przypadku skarg na zmianę sprzedawcy – Departamentu Rozwoju Rynków i Spraw Konsumenckich URE.
Pisma w postaci elektronicznej należy kierować z wykorzystaniem:
- adresu do e-doręczeń AE:PL-25259-52521-UECUJ-18,
- elektronicznej skrzynki podawczej URE na platformie ePUAP: /URE/SkrytkaESP .
WAŻNE! Adres poczty elektronicznej e-mail nie jest adresem do doręczeń elektronicznych.
Jeżeli korespondencja jest prowadzona w imieniu innej osoby, należy załączyć do niej dokument stwierdzający udzielenie nadawcy takiej korespondencji pełnomocnictwa do działania w imieniu tej osoby.
