Przedsięwzięcie pn.: „Usuwanie azbestu z terenu gminy Słupca”, dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Poznaniu.
NABÓR WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU
(z wyłączeniem Beneficjentów działu A1.4.1 z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności)
Informujemy, że Urząd Gminy w Słupcy od dnia 02.06.2025 r. od godziny 9:00 przyjmuje wnioski o odbiór zeskładowanych na terenach nieruchomości wyrobów zawierających azbest. Wnioski będą przyjmowane do czasu wyczerpania limitu środków finansowych, jednak nie później niż do dnia 04.06.2025r. do godz. 12:00.
Wnioski mogą składać właściciele nieruchomości spełniający łącznie następujące wymagania:
- Wnioskodawca posiada nieruchomości na terenie gminy Słupca, na których znajdują się wyroby zawierające azbest wpisane do wojewódzkiej bazy danych o wyrobach i odpadach zawierających azbest (WBDA).
- Wnioskodawca nie jest beneficjentem dział. A1.4.1 z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, któremu ARiMR wypłaciła i rozliczyła środki.
Wnioskodawca musi posiadać tytuł prawny do nieruchomości lub jej części.
Wnioski rozpatrywane będą w kolejności ich wpływu do Urzędu Gminy Słupca (liczy się data, godzina) do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.
Wnioski, które do Gminy wpłyną przed lub po terminie naboru nie będą rozpatrywane.
Formularze wniosków, niezbędnych oświadczeń oraz regulamin dostępne są w urzędzie oraz na stronie Gminy Słupca pod adresem www.gminaslupca.pl
Pliki do pobrania: