
INFORMACJA DOTYCZĄCA DALSZYCH ETAPÓW REALIZACJI
PROJEKTU PARASOLOWEGO NA TERENIE GMINY SŁUPCA
Wójt Gminy Słupca
zaprasza na spotkania mieszkańców, którzy zadeklarowali udział w naborze do projektu parasolowego na przełomie 2023/2024 roku i dla których zostały wykonane analizy – audyty techniczne.
Spotkania odbędą się:
– 6 marca (czwartek) o godzinie 16:30 w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Piotrowicach, ul. Słupecka 13
– 11 marca (wtorek) o godzinie 16:30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Słupca, ul. Sienkiewicza 16
W trakcie spotkań zostaną przedstawione niezbędne informacje dotyczące dalszej realizacji projektu.
Biorąc pod uwagę, że wniosek o dofinansowanie składany był w I półroczu 2024 r. konieczne jest ponowne zweryfikowanie listy osób zainteresowanych udziałem w projekcie.
Projekt realizowany będzie w formule tzw. „projektu parasolowego” co oznacza, że to Gmina przygotowuje, zleca i koordynuje wykonanie instalacji OZE, natomiast z instalacji korzystać będą właściciele nieruchomości uczestniczących w projekcie.
W projekcie nie ma możliwości sfinansowania kosztów instalacji, która została zamontowana we własnym zakresie przez mieszkańca.
Osoby, które były na liście podstawowej nieruchomości zakwalifikowanych do dofinansowania mają pierwszeństwo udziału w projekcie oraz zobowiązane są do złożenia deklaracji potwierdzającej uczestnictwo w projekcie lub oświadczenia o rezygnacji z udziału w projekcie (pliki do pobrania poniżej). Druki deklaracji/oświadczeń będą również udostępnione na w/w spotkaniach.
Termin składania deklaracji/oświadczeń: od dnia 07.03.2025 r. do dnia 14.03.2025 r.
Wypełnione deklaracje potwierdzające uczestnictwo w projekcie wraz z dokumentem własności nieruchomości (kopia lub oryginał do wglądu) lub oświadczenia o rezygnacji należy dostarczyć w następujący sposób:
– pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
– pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@gminaslupca.pl
– osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Słupcy
INFORMACJE W SPRAWIE PROJEKTU udzielane są telefonicznie pod numerem 63 274 36 76 wew. 33 w godzinach 8:00-15:00 lub mailowo: nieruchomosci@gminaslupca.pl
Osoby deklarujące chęć kontynuacji w projekcie zobowiązane są do uczestnictwa w spotkaniach.
W projekcie mogą pozostać tylko te osoby, które zadeklarują chęć zainstalowania DOKŁADNIE TAKIEJ SAMEJ INSTALACJI OZE na tej samej nieruchomości, której nadal są właścicielami, a które były uwzględnione we wniosku o dofinansowanie!
Ilość mieszkańców zakwalifikowanych do projektu jest ograniczona ze względu na zakres i wytyczne określone we wniosku o dofinansowanie.
Poniżej wzory dokumentów do pobrania: